UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Isnin, 28 Mac 2011

Erdogan PAS fobia dengan Datuk Nallakaruppan!

Pemimpin PAS enggan melayan Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MIUP), Datuk S Nallakaruppan yang ingin menemui pemimpin Pas untuk mendedahkan siapa sebenar Ketua Umum PR, Anwar Ibrahim.

Naib Presiden Pas, Mahfuz Omar berkata, pihaknya mengetahui siapa sebenarnya Nallakaruppan dan tindakannya untuk membuat pertemuan bagi pendedahan itu adalah tidak perlu.

”Kita kenal siapa dia dan mengetahui mengenai sikapnya dan adalah lebih baik PR tidak mengendah-kan permintaannya itu.

”Apa yang cuba dilakukan Nallakaruppan bertujuan menggugatkan PR, tetapi saya yakin dengan pemimpin serta ahli PR tidak akan terpengaruh dakwaan beliau. Kami semakin kuat walaupun pelbagai masalah dan tohmahan datang menimpa PR,” katanya.

Semalam, Nallakaruppan yang juga bekas rakan karib Anwar dalam sebuah akhbar berbahasa Melayu menyatakan ingin mengadakan pertemuan dengan pemimpin tertinggi PAS bagi memperjelaskan siapa sebenarnya Ketua Pembangkang.

Menurutnya, banyak perihal Anwar tidak diketahui PAS dan beliau bertindak memberikan penerangan mengenainya. Menurutnya, perjumpaan itu penting untuk menyelamatkan rakyat terutama orang Melayu dan penyokong kuat Pas supaya mereka benar-benar mengenali Anwar.

Sementara itu, Salahuddin Ayub berkata, PAS tidak perlu melayan permintaan Nallakaruppan.

Mengapakah erdogan dalam PAS takut dengan bayang-bayang mereka sendiri. Apakah mereka takut rahsia ' ketua ' mereka terbongkar? Ataupun mereka memang sudah tahu, tetapi cuba untuk menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan rakyat!

Mereka memberi alasan yang mereka tahu siapa Nallakaruppan, secara tidak langsung mereka mengakui siapa Anwar yang sebenarnya kerana Anwar adalah bekas kawan karib Nallakaruppan selama 30 tahun? Fikir-fikirkan lah!!!

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan