UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Isnin, 7 Mac 2011

3 pakar psikiatri temu bual keluarga Beng Hock!


Suruhanjaya Siasatan bagi menyiasat kematian Teoh Beng Hock hari ini mengarahkan tiga pakar psikiatri menemu bual anggota keluarga Beng Hock untuk menentukan keadaan mental setiausaha politik kepada exco Selangor itu sebelum dia meninggal dunia.

Ketiga-tiga pakar psikiatri itu iaitu perunding forensik psikiatri Hospital Permai Johor Dr. Bada”iah Yahya, pakar perunding psikiatri Kementerian Kesihatan Dr. Nor Hayati Ali dan pengarah Hospital Permai Johor Dr Benjamin Chan, diperlukan untuk membantu suruhanjaya bagi mengenal pasti sifat dan sikap Beng Hock.

Selain anggota keluarga, Pengerusi suruhanjaya itu Hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri James Foong Cheng Yuen turut mengarahkan pakar psikiatri itu menemu bual tunang Beng Hock, Soh Cher Wei dan rakan media kerana Beng Hock sebelum ini bekerja sebagai setiausaha akhbar dan pernah bekerjasama dengan media.

Juragan Malawati..

1 ulasan: