UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Jumaat, 21 Oktober 2011

Himpun: Pas sepatutnya ke depan!


Badan Perhubungan Pas Selangor mengarahkan semua ahlinya tidak menyertai Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang dijadualkan hari ini Sabtu, 22 Oktober . Larangan itu dikeluarkan oleh Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr. Abdul Rani Osman dengan alasan menghormati kehendak penganjur program yang tidak mahu melibatkan parti politik.

Hairan sekali dengan pendirian Pas? Perhimpunan haram Bersih sanggup mereka redah walaupun jelas mengganggu ketenteraman awam, tetapi tidak sanggup menyertai Himpun yang mana tujuannya adalah sekadar mengingati semua pihak agar tidak mengganggu gugat akidah umat Islam.

Sepatutnya mereka yang lebih ke depan sebagai pejuang agama, dan sertailah atas kapasiti sebagai umat Islam. Mereka sanggup bersama-sama musuh Islam dalam apa jua perkara walaupun menggadaikan Islam. Mereka sanggup mencemuh JAIS dan mempertahankan gereja.

Malah merekalah yang mengkafirkan UMNO kerana hudud tetapi mereka jugalah yang tidak bersetuju undang-undang Anti Murtad digubal. Inilah Pas yang selama ini mempolitikkan apa sahaja perkara walaupun demi kebaikan Islam.

Jom sama-sama kita ke Himpunan Sejuta Umat! InsyaAllah.

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan