UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Khamis, 5 Mei 2011

PEMBOHONGAN oleh MB Khalid TERBONGKAR!

MB ternyata cuba menipu rakyat apabila menafikan dakwaan Noh mengenai penyelewengan Yayasan Selangor, namun Laporan Audit mengesahkan dakwaan itu.

Dakwaan Datuk Seri Noh Omar mengenai kos sebenar Majlis Sambutan Ulang Tahun ke-40 Yayasan Selangor melebih RM800,000 ternyata fakta sahih yang tidak boleh disanggah lagi.

Ternyata Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor berjaya mendedahkan hakikat sebenar bahawa pentadbiran Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim yang penuh dengan pembohongan’ dan tipu muslihat bagi melindungi penyelewengan di bawah pentadbirannya.

Ini kerana Abdul Khalid pernah mencabar Noh mendedahkan secara terperinci kos lebih RM800,000 yang didakwanya merupakan perbelanjaan sebenar majlis tersebut, bukan RM300,000 seperti didedahkan media sebelum ini.

Abdul Khalid mengakui berlaku kepincangan dalam pengurusan Yayasan Selangor termasuk perbelanjaan tidak berhemah menyebabkan kos penganjuran mencecah sehingga RM1 juta.

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan