UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Selasa, 25 Januari 2011

UMNO Selangor akan perjelas muslihat pindaan perlembagaan!

UMNO Selangor akan mengadakan siri jelajah ke seluruh negeri ini bagi memberi penjelasan kepada rakyat berhubung muslihat kerajaan negeri memanggil sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) bagi meminda perlembagaan negeri.

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungannya, Datuk Seri Noh Omar berkata, siri penerangan melibatkan semua DUN di negeri ini akan dilaksanakan dalam tempoh terdekat.

Ia sebagai susulan langkah kerajaan negeri yang mahu melancarkan siri penerangan ke seluruh negeri setelah gagal meluluskan pindaan tersebut semalam.

“BN Selangor telah menyusun beberapa program sebagai pengisian untuk siri penerangan tersebut yang akan melibatkan seluruh Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Barisan Nasional (BN).

“ADUN BN akan terlibat sebagai penceramah utama kerana mereka mengetahui apa yang berlaku di dalam sidang DUN bagi pindaan perlembagaan negeri yang diadakan semalam.

“Kita akan terangkan siapa sebenarnya tidak menghormati sultan dan siapa yang sebenarnya mahu merampas kuasa baginda secara perlahan-lahan kalau tidak PKR," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Juragan Malawati..

1 ulasan:

  1. Salam tolong linkkan blog baru saya http://pengundibaharu.blogspot.com/

    BalasPadam