UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Selasa, 23 Julai 2013

#PRK Kuala Besut : Besarnya Kilang Kayu Che Long?


Sebelum ini timbul video kontroversi calon PAS Pilihan Raya Kecil (PRK) N01 Kuala Besut Azlan Yusof yang berkata bahawa dia akan lebih mengutamakan peniagaannya di Kelantan berbanding rakyat di Kuala Besut.

Azlan Yusof atau dipanggil Che Long memiliki beberapa peniagaan dan syarikat berdaftar dan antaranya ialah Azlan bin Yusof (Che Long Stor) yang beralamat di Lot 1874, Batu 5 1/2 Kg. Tunjong, Jalan Kuala Krai.

Syabas Che Long. Kilang kayu anda luar biasa besarnya!

Jika benar Che Long ingin membantu penduduk tempatan, kenapa kilang kayu yang luar biasa besarnya itu tidak dibuka di Kuala Besut?



Umum mengetahui bahawa ketika PRU 13, calon Pas ini telah menumpukan sepenuh perhatiannya untuk membantu kempen Husam Musa di Putrajaya.

Siapakah Husam pada kaca mata Che Long sehingga sanggup meninggalkan kampung halaman di Kuala Besut demi memastikan Husam menang di Putrajaya?

Apa kaitan Che Long, Husam, kilang kayu di Kelantan, Putrajaya dan Kuala Besut? Anda fikir, anda jawab!

Tak nak banyak komen, kita lihat sahaja keadaan kilang tersebut!

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan