UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Khamis, 10 Februari 2011

Isu air bersih : Nik Aziz permainkan rakyat Kelantan lagi!

Satu Malaysia tahu bahawa Kelantan menghadapi masalah utk membekalkan air bersih kepada rakyat. Kenyataan dan bukti telah dari sahabat blogger terutamanya sewaktu masing2 berjuang di Galas menunjukkan bahawa masalah ini serius.

Kerajaan Kelantan dilihat belum mampu untuk menangani permasaalahan ini sehingga ke hari ini. Sebaliknya, publisiti murahan dibuat dengan mengumumkan bahawa tarif air tidak akan naik di kelantan oleh Tok Guru.

Ingin dimaklumkan kepada rakyat Kelantan bahawa isu yang dibangkitkan belum diselesaikan, namun PAS cuba menggunakan isu ini menunjukkan kononnya mereka prihatin kepada rakyat. Apalah ertinya pengumuman ini seandainya bekalan sering terputus atau air yang dibekalkan kotor.

Nampaknya PAS cuba menutup kegagalan mereka dengan membuat pengumuman bodoh. Meludah kelangit, terpercik kemuka sendiri! Wallahuallam.

Juragan Malawati..

1 ulasan: