UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Ahad, 30 Mei 2010

Noh Omar Nak Berdebat Lagi : Siapa Bakal Senasib Dengan Ronnie Liu?

Blog DS Noh Omar panas apabila beliau mencabar Adun Sekincan Eng Swee Lee berdebat secara terbuka dihadapan petani berkenaan isu benih padi di Sekincan.Nampaknya akan ada lagi kaki lahap harta rakyat Selangor akan menjadi nasib seperti si komunis Ronnie Liu yang digodam tanpa melawan di Pasir Penambang tempohari.Nasib Ronnie Liu nampaknya tidak menjadi pengajaran kepada Adun Sekincan ini dan beliau mahu mencuba nasib membela maruah Ronnie Liu.Dalam pada masa yang sama, DAP ingin menjadi hero rakyat tanpa menyelidik apakah kesan daripada isu yang mereka bawa.

Berikut adalah petikan kata-kata akhir DS Noh Omar kepada DAP..

Wahhh..waaahhh..wahhh!!! Sesedap mulut jer buat fitnah.. Wahai Swee Lim! DAP penipu besar! Pemfitnah paling hebat! Kalau tidak faham pasal padi.. pasal urusan federal.. Jangan nak tunjuk pandai! Kalau berdemostrasi pun tak dapat sambutan, yang datang cuma 30 orang sahaja tidak seperti yang digembar-gemburkan 300 orang.. Janganlah buat fitnah untuk raih sokongan!

"Wahai DAP! Berhentilah tabur fitnah kepada rakyat! Kalau betul-betul anak jantan, SAYA CABAR ANDA - Swee Lim, untuk berdebat secara terbuka di hadapan para petani. Tentukan tarikh, tempat dan masa. Sila ulang balik semua dakwaan anda di laman web di hadapan petani semua dan sila bertanggungjawab dengan statement yang telah dibuat!"


Mungkin ada yang tertanya-tanya apa isu sebenarnya.Aku berjaya mendapat maklumat sebenar apakah yang cuba dibuat oleh Adun DAP ini.Berikut adalah antara isu kandungan memorandum yang telah dikeluarkan oleh DAP Sekincan.Terlebih dahulu mari kita lihat letter head memorandum tersebut.Tertulis PUSAT KHIDMAT MASYUARAKAT DUN SEKINCAN..secara jelas menampakkan kebodohan orang-orang yang bertugas di pejabat tersebut.

Ejaan MASYARAKAT pun tak di eja dengan betul..belum lagi bila kita baca ayat permulaan yang memaklumkan bahawa mereka daripada PUSAT KHIMAT MASYUARAT DUN SEKINCAN...apa punya bodoh Cina DAP..ini yang dikatakan Bodoh Tak Boleh Di Ajar.Aku tak pasti Typical Chinese mana yang diambil bekerja.Layak ke dioarg nie nak bekerja dengan YB sedangkan buat surat pun tak betul...perkara kecil seperti ini jelas menampakkan kebodohan mereka apatah lagi kalau mereka diberi peluang memerintah..lagi banyak kebodohan mereka akan terserlah..tetapi ingat!!! jangan salahkan pemimpin Melayu sekiranya semua surat rasmi kerajaan diwajibkan ditulis didalam bahasa Cina..

Ini antara isu kandungan memorandum tahap sampah daripada DAP..Sama-sama kita tunggu jawapan daripada DS Noh.Sumber terdekat aku memaklumkan bahawa DAP tidak berani untuk berdebat dengan memberi bermacam2 alasan.Aku yakin DS Noh akan menjawap segala tuduhan ini dengan jelas dalam membongkar siapa DAP.Apa kata kita ramai2 pegi tengok Cina DAP nie jadi mangsa seperti Ronnie Liu...JOMMMM!!!!!









Sumber : Beruangsakti
http://www.kitagempur.com

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan