UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Ahad, 21 April 2013

Senarai calon BN di kerusi Parlimen dan DUN Kuala Selangor.

P96 KUALA SELANGOR : Dato' Haji Irmohizam Haji Ibrahim

N12 JERAM : Dato' Amiruddin bin Setro

N10 BUKIT MELAWATI : Saudara Jakiran Jacomah

N11 IJOK : Cikgu K.R.Parthiban

Calon Dewan Undangan Negeri, N12 Jeram, Amiruddin Setro bersalaman dengan penyokongnya selepas menyerahkan borang pencalonan di Stadium Kuala Selangor, di sini semalam.

Calon N10 Bukit Melawati, Jakiran Jacomah memeluk penyokongnya selepas menyerahkan borang pencalonan di Stadium Kuala Selangor, di sini semalam.

Dato' Haji Irmohizam Haji Ibrahim, Jakiran Jacomah, Dato' Amiruddin bin Setro dan Cikgu K.R.Parthiban adalah calon yang telah dipilih untuk menerajui kepimpinan baru Barisan Nasional Kuala Selangor dan mereka adalah calon yang layak mengikut kebolehan masing-masing.

Spekulasi mengenai sabotaj-mensabotaj calon di Kuala Selangor tidak wujud dan ini dibuktikan apabila semua kepimpinan dan ahli UMNO bahagian dan cawangan sama-sama meraikan calon dan mendengar amanat dari mereka untuk menghadapi PRU kali ini.

Tahniah dan terima kasih kepada semua pejuang-pejuang parti keramat UMNO dan pejuang dari komponen parti Barisan Nasional yang mempunyai semangat juang yang tinggi dan sanggup mengenepikan perselisihan dan perbezaan pendapat semata-mata untuk memberikan kemenangan yang besar kepada Barisan Nasional. Dengan adanya sokongan padu daripada akar umbi seperti ini sudah pastinya mengerunkan pihak lawan dan memberikan semangat kepada semua yang akan berjuang dalam pilihanraya ini nanti.


SAYANGI SELANGOR, YAKINI BN 

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan