UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Isnin, 6 Jun 2011

Ya ke Mat Sabu tidak mahu serang Anwar lagi!

Boleh percaya ke! Ketika Datuk Seri Abdul Hadi Awang berhempas-pulas menafikan kepimpinan baru parti itu yang digelar kumpulan bukan ulama menyokong Anwar Ibrahim, Mohamad Sabu yang baru diangkat sebagai Timbalan Presiden pula memberi isyarat berbeza.

Beliau yang sebelum ini dikenali sebagai aktivis lantang dalam parti, secara rasmi mengangkat bendera putih apabila mengumumkan, beliau tidak mahu lagi menyerang ketua pembangkang itu, sebagaimana pernah dilakukan semasa Anwar dalam UMNO.

Mohamad yang dilabelkan sebagai salah seorang kumpulan penyokong Anwar dalam barisan kepimpinan baru Pas berkata, isu beliau menuduh bekas Timbalan Perdana Menteri itu sebagai 'Al-Juburi' pada 1990-an, tidak lagi timbul dalam senario sekarang.

"Saya serang Anwar sejak beliau menyertai UMNO pada 1982 hinggalah beliau dipecat daripada UMNO, bila beliau tidak lagi berada dan memegang jawatan dalam parti itu, kenapa pula kita hendak menghentamnya?

"Sesiapa saja di dalam UMNO saya akan serang habis-habisan, macam Tun Dr. Mahathir Mohamad, sekarang kita tak serang kerana beliau bukan lagi mempunyai kuasa eksekutif," katanya ketika ditemui selepas diumum sebagai Timbalan Presiden baru di Markas Tarbiyah Pas, Taman Melewar, di semalam.

Satu pertanyaan kepada Mohd Sabu...Rahsia Bilik 121, Hotel Perdana jangan lupa ya..!!!

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan