UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Selasa, 28 Jun 2011

Video seks: Karpal Singh berang, label Utusan sebagai 'Utusan iblis'!

Pengerusi DAP, Karpal Singh, hari ini berang dengan laporan beberapa akhbar khususnya Utusan Malaysia, mengenai perbicaraan trio 'Datuk T' kerana mendedahkan pengesahan pakar mengenai identiti pelaku video seks.

Berang kerana identiti anak guamnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim dibongkar peguam, Datuk Mohammad Shafie Abdullah dengan mengambil kira pengesahan dua pakar dari Amerika Syarikat, Karpal menggelar akhbar ini sebagai 'Utusan iblis'.

"Dalam surat khabar Tuan Speaker (Tan Sri Pandikar Amin Mulia)... ekoran daripada apa yang jadi dalam mahkamah, pada hari Sabtu dalam The Star, jelas Anwar; dalam Sinar Harian, memang Anwar dan 'Utusan iblis' ini sama," katanya.

Beliau berkata demikian ketika membahaskan Rang Undang-Undang Saraan Hakim Pindaan 2011, di Dewan Rakyat, di sini hari ini.

Jumaat lalu, Mohammad Shafie memberitahu, dua pakar dari Dartmouth College, Hanover, New Hampshire, Prof. Hany Farid dan Prof. Lorenzo Torresani mengesahkan bahawa video seks tersebut tulen dan pelakunya adalah 99.99 peratus menyamai Anwar.

Terdahulu, Karpal mempersoal apa keperluan untuk membuktikan identiti pelaku video lucah, sehingga memerlukan mahkamah membenarkan penayangan semula video yang dikaitkan dengan Anwar semasa perbicaraan itu berlangsung.

"Apa motif untuk mengadakan keadaan sebegitu dalam mahkamah? Siapa dalangnya, Tuan Speaker? Adakah keperluan bagi kes seperti ini, untuk didedahkan aktor dalam video lucah itu," jelasnya.

Satu ayat untuk lu la Karpal Poosing..lu memang haram jadah!!! Mangkok hayon..!!!

Juragan Malawati..

1 ulasan:

  1. Kalau Utusan itu iblis

    maka

    benggali ni adalah bapak iblis dan bapak setan alias bapak B.A.B.I

    BalasPadam