UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Rabu, 11 Ogos 2010

DZULKEFLY AHMAD : BERCAKAPLAH BENAR WALAUPUN SEPATAH!

Dzulkefly Ahmad, Ahli Parlimen Kuala Selangor yang merupakan salah seorang pemimpin PAS yang berpaksikan kepada liberalisme dan pluralisme serta penyokong Anwarisme di dalam PAS, ketika dalam usaha untuk membidas Tun Mahathir yang menulis di dalam blognya tentang perangai hipokrit PAS, ternyata menyerlahkan sikap munafiknya yang tersendiri!

Dengan menggunakan keadilan, Dzulkefly Ahmad cuba membuat tafsiran yang menyeleweng berbanding keadilan Islam yang sebenar. Menurut Dzulkefly Ahmad, keadilan Islam mencangkupi semua bangsa, keturunan dan agama.

DZULKEFLY AHMAD BERDUSTA!

Keadilan Islam pertama-tama sekali adalah kepada umatnya dan selepas umatnya, barulah umat lain yang berlindung di jazirahnya. Itu pun dengan syarat yang sangat ketat. Islam mendahului golongan beriman dan mengenepikan golongan yang engkar dan kufur kepada Allah Taala. Kalau Allah Taala sendiri telah menyingkirkan golongan yang mendurhaka kepada-Nya, datang dari mana pula kepandaian Dzulkefly Ahmad untuk melawan kehendak Allah Taala?

( Baca di sini ) the malaysian insider

Secara terang-terang dan tanpa segan silu Dzulkefly Ahmad berdusta dan menipu. PAS tidak pernah konsisten dengan perjuangan Islamnya. Semenjak berkawan dengan DAP buat kali ketiga, PAS sudah membuang semua yang berkaitan dengan Islam. Kalau PAS memperkatakan tentang Islam, bermakna para pemimpin PAS sedang memutar belitkan ajaran Islam.

Seperti kalimah Allah, kandang babi mega, melebihkan kaum kafir berbanding kaum muslimin, bersolat di dalam tokong dan sebagainya... semuanya dilakukan oleh PAS-Baru. Bahkan Dzulkefly Ahmad yang begitu SEDAP mengata UMNO pengamal rasuah, menutup mata dengan gejala rasuah dan kronisme yang berlaku di Kelantan dan Kedah, iaitu dalam tubuh badan PAS sendiri.

Tidak bolehkah Dzulkefly Ahmad bercakap benar walaupun sekali? Tak perlulah mengutuk UMNO dengan mengatakan UMNO adalah pengamal rasuah, padahal kadar rasuah dalam pentadbiran di Kelantan dan Kedah juga, sangat teruk. Rasuah tidak hanya di dalam UMNO, tetapi kebanyakan pemimpin PAS terutama yang berada dalam kepimpinan negeri, mengamalkannya tanpa segan silu.

Hanya kerana kes mereka tidak terbarai, tidak bermakna PAS yang memerintah Kedah dan Kelantan bersih..... Mursyidul Am PAS sendiri pun telah diselamatkan oleh Nazri Aziz, salah seorang menteri UMNO daripada dikenakan tindakan akibat rasuah RM50 juta.... yang tu apa pula ceritanya, Dzulkefly?

Ni yang orang kata, tepuk air dalam dulang, terpercik ke muka sendiri....

Belajarlah bercakap benar, walaupun pahit, Dzulkefly Ahmad... tak perlulah nak berbohong semata-mata untuk memperlihatkan jemaah anda bersih dan suci, padahal di dalamnya penuh pekung, nanah dan kohong!!!!
Wallahuallam.

Sumber dari : Cucu Tok Wan
theflyingkick.blogspot.com

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan