UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Sabtu, 24 September 2011

Apakah petanda ini?


Pesuruhjaya PAS Selangor Sertai Muhyiddin Yassin Di Meru?

Apa kata PAS Pusat dengan kehadiran Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Osman ( berbaju merah) di majlis anjuran BNBCC bersama rakyat di Meru, kawasan Parlimen Kapar, Selangor. Kalau nak dikatakan sebagai memenuhi protokol apabila TPM Muhyiddin Yassin berkunjung ke DUN yang diwakilinya, bagaimana pula dengan malam sebelumnya di Kuala Selangor ketika majlis yang sama diadakan bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak! Tak nampak pula kelibat MB Khalid dan juga Ahli Parlimen Kuala Selangor YB Dzulkifli?



Dan lebih menarik lagi ketika upacara penutup, Dr Rani dijemput naik ke pentas untuk bersama-sama dengan Tan Sri Muhyiddin Yasin dan YB-YB Kelab Penyokong BN menyanyikan lagu 1Malaysia!

Alhamdulillah, ketika PAS bergelut dengan isu komunis yang dibawa oleh Timbalan Presidennya, Mat Sabu dan juga ketika Tok Guru Nik Aziz mula mendendangkan " lagu lama HUDUD ", Dr Rani dengan riang gembira menyambut kehadiran Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yasin ke Pekan Meru. Tahniah dan terima kasih diucapkan kepada Dr.Rani? Selepas ini bolehlah memohon borang menyertai UMNO pula ya. Wallahuallam!

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan