UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Ahad, 20 November 2011

‘Winnable candidates’ BN perlu diterima generasi muda - PM!

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menggunakan iPad sebagai gimik pelancaran Konvensyen Media Sosial 1Malaysia di Pusat Dagangan Dunia Putra.


Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, antara kriteria “winnable candidates” (calon boleh menang) Barisan Nasional (BN) adalah mereka yang diterima oleh generasi baru yang merupakan penentu pilihan raya umum akan datang.

Perdana Menteri berkata, selain itu, calon BN juga perlu memanfaatkan teknologi baru untuk menyampaikan mesej kepada ra...kyat, terutama golongan generasi muda ini yang menggunakan saluran alam maya untuk menerima maklumat mengenai perkembangan semasa baik di dalam atau di luar negara.

Pengerusi BN dan juga Presiden UMNO itu berkata, pemimpin dan calon BN yang aktif dalam menggunakan teknologi baru ini serta saluran alam maya akan diberikan markah bonus.

"Kita kumpulkan bonus poin ini. Kita hendak ”winnable candidates” jadi calon, termasuk yang diterima generasi baru, kerana generasi baru penentu pilihan raya,” kata Perdana Menteri dalam ucapannya semasa melancarkan Konvensyen Media Sosial 1Malaysia, yang julung kali diadakan di sini hari ini dan dihadiri lebih 2,000 pengamal media sosial.

Pada majlis itu, Najib turut melancarkan Kelab Sukarelawan Media Sosial 1Malaysia MyVoice yang dianggotai oleh para pengamal media sosial yang diiktiraf beliau “sebagai para pejuang dan bala tentera baru BN, yang bergerak di alam maya”.

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan