UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Khamis, 10 Disember 2009

DIRGAHAYU Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor Darul Ehsan


MERAFAK SEMBAH SETINGGI-TINGGI TAHNIAH SEMPENA
HARI KEPUTERAAN

DULI YANG MAHA MULIA SULTAN SHARAFUDDIN IDRIS SHAH ALHAJIBNI ALMARHUM SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH ALHAJD.K.,D.M.N.,D.K.(Terengganu).,D.K.(Kelantan).,D.K.(Perak).,D.K.(Perlis)., D.K.(Negeri Sembilan)., D.K.(Kedah).,S.P.M.S.,S.S.I.S.,S.P.M.J.

Sultan dan Yang Dipertuan Negeri Selangor Darul EhsanSerta Segala Daerah Takluknya.

Pada 11 hb Disember 2009 bersamaan 24 Zulhijjah 1431H.

Patik dan rakyat jelata mendoakan agar KeBawah Duli Tuanku sentiasa diberi limpah hidayah dan petunjuk dari ALLAH swt, dipanjangkan umur dan dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus menjadi payung kepada negeri Selangor yang tercinta ini.

Patik dan rakyat jelata juga mendoakan agar Tuanku akan senantiasa memartabatkan agama Islam dan bangsa Melayu serta menjaga seluruh rakyat negeri Selangor agar senantiasa berada di dalam hidup yang aman dan sejahtera.

AMPUN TUANKU SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN
DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU, DAULAT TUANKU.

Ikhlas Dari :
Warga UMNO Bahagian Kuala Selangor
Selangor Darul Ehsan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan