UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Sabtu, 28 Januari 2012

Tindakan terdesak PAS - 'Pilihanraya olok-olok' akan diadakan di Bandar Puncak Alam esok!


Mungkin sudah terdesak agaknya...!!!

Gempar..!!! Adakah ini tanda-tanda awal MB Khalid G hendak membubarkan DUN Selangor dalam masa terdekat iaitu lebih awal dari PRU ke-13? Khalid ada berani ke nak bubarkan DUN setelah mengetahui dirinya sendiri sudah di TOLAK di DUN Ijok?

Atau adakah MP Kuala Selangor yang juga mantan Pengarah Stategi PAS , DR.Zulkifli Ahmad setelah mengetahui diri beliau semakin ditolak di Kuala Selangor cuba untuk membuat satu 'Pilihanraya Percubaan' bagi menguji samada beliau masih lagi diterima di Kuala Selangor ataupun tidak..!!!

Selama 3 tahun lebih manjadi MP di Kuala Selangor, langsung tiada apa-apa perubahan yang dilakukan di kawasan Parlimennya? Rakyat Kuala Selangor masih perlukah Ahli Parlimen yang sebegini yang hanya menerima alaun bulanan atau lebih tepat lagi dipanggil 'makan gaji buta'. Fikir-fikirkanlah...!!!

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan