UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Sabtu, 12 September 2009

DAP BUKA CAWANGAN MELAYU: Melayu Fasik Sokong Kafir !
















Parti Laknattullah ini adalah terdiri dari orang-orang kafir yang menentang Islam (Harbi).

DAP kononnya telah melangkah setapak lagi kejayaannya memperdaya orang-orang Melayu. Betapa ceteknya pengetahuan politik orang Melayu yang menyokong parti Laknattullah ini.

DAP menurut Harakahdaily.net telah membuka Cawangan itu di Kampung Lembah Kinrara dalam Parlimen Puchong yang diwakili oleh Teresa Kok.


Setiausaha Publisiti DAP Pusat, Tony Phua ketika bercakap dalam majlis itu berkata, "Jangan fikir DAP akan meminggirkan Melayu dalam parti ini". Kata-kata ini langsung tidak bermakna buat orang-orang Melayu selepas penghinaan pelbagai yang mereka lontarkan kepada Melayu dan Islam.

Jelas lagi bersuluh, DAP memang memiliki dasar anti-Melayu dan tindakan mereka ini sebenarnya mempunyai motif jangka panjang yang jahat. Politik DAP tiada bezanya dengan PAP Singapura yang pada asalnya mahu bersama Malaysia dan apabila sudah mencapai kemerdekaan bersama Malaysia, mereka bertindak mengkhianati perjuangan dan keluar dari Malaysia selepas acap kali menghina Melayu dan Islam.

Siapa yang tidak kenal DAP?

Merekalah paling lantang menghina Islam melalui isu Azan Subuh, isu pengunaan nama Allah, Isu babi dan isu Solat Jumaat. DAP juga amat tidak bersetuju dengan hak istimewa Bumiputra dan Dasar Ekonomi Baru.

DAP jugalah tidak menghormati kedaulatan Raja-Raja Melayu.
Anda semua bayangkanlah bagaimana ada juga Melayu yang mahu bersetongkol dengan kafir-kafir yang berciri Harbi ini.

Gambar: Ahli Majlis Daerah Kuala Selangor, Azli Idris berkata, dia adalah satu-satunya ahli majlis daerah itu dari kalangan DAP. "Bila saya menghadiri mesyuarat dan program di Kuala selangor, saya pakai songkok. Orang selalu tanya, saya ahli majlis dari PAS atau PKR tetapi saya dengan bangganya berkaya, saya dari DAP," kata Azli di majlis itu.

DIMANAKAH LETAKNYA PENDIRIAN MELAYU ISLAM INI BERKAITAN DAP YANG MENGHINA ISLAM DAN MELAYU? ATAU DIA SUDAH JATUH FASIK?

Selepas PAS dan PKR mengkhianati bangsa dan agama setelah memeluk cium DAP, ada lagi Melayu laknat yang menjadi ahli DAP.

Sedarlah wahai Melayu yang masuk DAP, engkaulah manusia paling bodoh dan celaka yang mengkhianati bangsa, agama dan negara. Engkau kenal siapa DAP? Kenal dahulu... baru engkau tahu.

Wallahhualam.

Empayar Bangsa

Juragan Malawati

1 ulasan:

  1. Mursidul Am Pas kata boleh berkawan dengan syaitan.
    Dah kalau boleh berkawan dengan syaitan,baik jadi syaitan terus...tu yang orang melayu Islam jadi ahli DAP..

    BalasPadam