UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Ahad, 3 Mac 2013

'SULTAN SULU' AKUI SABAH MILIK MALAYSIA!






Tuanku Datu Mudarasulail Karim yang mendakwa dirinya merupakan Sultan kepada Negara Sulu, membuat kenyataan di hadapan media mengakui Sabah adalah MILIK MALAYSIA. Malah beliau dengan tegas menyatakan 'Negara'nya itu sudah pun maju dibawah kerajaan Malaysia, maka tidak ada keperluan untuk beliau 'menuntut' semula negaranya. Malah Kerajaan Malaysia tetap meneruskan perjanjian membayar ufti kepada kerajaannya yang ditandatangani oleh Syarikat Borneo Utara.

Persoalan disini, mana satu SULTAN SULU yang sebenar-benarnya? Sebab banyak pula yang mengaku menjadi SULTAN SULU. Dan SULTAN SULU mana yang arahkan 'tenteranya' menceroboh masuk ke MALAYSIA??? Dan Siapa yang mengajak 'tentera' diraja Sultan Sulu menceroboh Malaysia???

Juragan Malawati..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan