UMNO BAHAGIAN KUALA SELANGOR

Apabila akar umbi mula berbicara tentang...Ugama, Bangsa dan Negaranya. Melayu adalah pewaris kepada tanahair bumi tercinta ini. Siapakah yang akan mempertahankannya kalau tidak bangsa Melayu itu sendiri. Sesungguhnya UMNO adalah wadah perjuangan orang Melayu. HIDUP UMNO DULU, KINI DAN SELAMANYA.


Selasa, 25 November 2014

DAP akui protes senyap kepada Pas, 
cadangkan calon Timbalan Speaker DUN?

Ng Suee Lim

Tindakan kesemua 14 Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP yang mencalonkan ADUN Sekinchan, Ng Suee Lim sebagai Timbalan Speaker DUN adalah sebagai tanda protes senyap parti tersebut kepada Pas negeri.

Perkara itu diakui oleh Suee Lim yang mengatakan percalonan itu telah diputuskan dalam mesyuarat DAP negeri sejak sebulan lalu.

“Salah satu sebab DAP mengemukakan calon (adalah) kerana kecewa dengan pendirian Pas dalam isu pelantikan Menteri Besar Selangor yang baharu bagi menggantikan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.


“Tindakan ini juga dibuat sebagai protes kepada Pas dan Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang yang kebelakangan ini dilihat membuat tindakan tidak selari dengan semangat pakatan dan sering mengambil tindakan sendiri seperti tidak hadir mesyuarat,” katanya ketika ditemui di lobi DUN di sini hari ini.

Dalam pencalonan tersebut, ADUN Bangi, Dr. Shafie Ngah dari Pas mendapat 28 undian manakala ADUN Sekinchan 14 serta satu undi rosak manakala pembangkang iaitu Barisan Nasional mengambil keputusan untuk tidak mengundi dan berkecuali.

Isu itu bermula berikutan keputusan Pas Selangor meneruskan sokongan terhadap Abdul Khalid dengan menghadiri mesyuarat Exco yang dipengerusikan bekas Menteri Besar Selangor itu, walaupun PKR dan DAP mendesak Pas memboikot Abdul Khalid.

Juragan Malawati..

1 ulasan:

  1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















    Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI



    BalasPadam